Regulamin Świadczenia usług przez Groom-Boom!:
GROOMING:
- Prosimy o punktualność, gdyż spóźnienia dezorganizują cały grafik.
- Pies przed wizytą powinien załatwić swoje potrzeby fizjologiczne oraz nie być świeżo po posiłku.
- Każdy pies powinien mieć aktualnie zrobione szczepienie przeciwko wściekliźnie, które na prośbę groomera musi być pokazane.
- Właściciel ma obowiązek powiadomić groomera o wszelkich problemach zdrowotnych psa (szczególnie w przypadku alergii, chorób skóry, chorób serca, przebytych urazów, stanach lękowych itp.) oraz przyjmowanych przez niego lekach.
- Nie używamy żadnych środków uspokajających, prosimy również o niepodawanie samodzielnie psu takich środków przed zabiegiem. Jeśli środki zostały podane przez weterynarza z jego zalecenia obowiązkiem właściciela psa jest poinformowanie o tym groomera przed zabiegiem.
- W razie wypadku groomer ma prawo wezwać weterynarza. Jeśli Twój Pupil na coś choruje lub istnieją inne okoliczności mogące wpływać na złe samopoczucie psa w trakcie i po zabiegu MUSISZ nas o tym poinformować. Nie ponosimy odpowiedzialności za pogorszenie się stanu zdrowia Psa, którego Właściciel zataił istnienie choroby.
- Zwalczanie ujawnionych w trakcie zabiegów insektów jest obowiązkowe i wykonywane bez dodatkowego uzgodnienia na koszt właściciela.
- W przypadku zwierząt agresywnych należy uprzedzić o takim zachowaniu oraz poinformować jak pies zachowuje się u weterynarza oraz w innych salonach. Usługa w takim przypadku jest wykonana w możliwym do realizacji zakresie. Pies w trakcie zabiegu ma założony kaganiec. Jeśli pies mimo prób nie jest w stanie być obsłużony, opiekun może zostać wezwany po odbiór zwierzęcia pomimo niewykonania usługi lub niepełnego jej wykonania.
- Zastrzegamy sobie prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku, gdy zachowanie psa uniemożliwia bezpieczną pracę, lub nie pozwala na to stan jego zdrowia. Jeśli Twój Pupil jest bojaźliwy, nadmiernie aktywny, cierpi na jakąś chorobę czy jest w podeszłym wieku, poinformuj nas o tym fakcie podczas umawiania na wizytę.
- Jeśli z jakiegoś powodu nie będziecie Państwo mogli dotrzeć na umówiony wcześniej zabieg pielęgnacyjny, poinformujcie nas o tym w możliwie jak najszybszym terminie.
- Zabiegi wykonujemy czystym i wyczesanym zwierzakom, dlatego też nie strzyżemy psów bez uprzedniej kąpieli. Wyjątek stanowią zwierzęta, które ze względu na wiek lub stan zdrowia nie mogą być wykąpane.
- Rozczesywanie kołtunów lub ścinanie filcu jest dodatkowo płatne. Zwierzęta skrajnie zaniedbane będą golone w celu przywrócenia dobrostanu, uniknięcia stanów zapalnych skóry i bólu związanego z nadmiernym sfilcowaniem okrywy włosowej.
- O każdej zmianie skórnej, bądź innych deficytach zdrowotnych, które zostaną przez nas zauważone, właściciel zostanie poinformowany.
- W przypadku usług wykraczających poza ustalony cennik, cena i zakres usług zostaje dopasowany indywidualnie według potrzeb klienta. Ceny w cenniku obejmują wyłącznie standardową usługę petgroomingu i nie dotyczą pielęgnacji i przygotowania zwierząt wystawowych (wycena indywidualna w zależności od zużytych produktów, czasu i nakładu pracy).
- Piesek zostaje wydany wyłącznie osobie, która doprowadziła go do gabinetu lub osobie przez nią wskazanej.
- Każdy zabieg pielęgnacyjny wykonywany u Naszego Pupila wymaga nawiązania z nimi współpracy, spokoju oraz skupienia, dlatego też wykonywany jest pod nieobecność Właściciela. Piesek zostaje wtedy pod naszą opieką, co w znacznym stopniu zmniejsza u niego poziom stresu, pozwala na większą koncentrację, skraca czas zabiegów i minimalizuje ryzyko skaleczenia. Wyjątek stanowią Właściciele szczeniąt, psów chorych, bądź zwierząt z problemami behawioralnymi, którzy mogą zostać poproszeni o obecność przy zabiegach.
- Stanowiska pracy, wszystkie powierzchnie użytkowe oraz narzędzia, na których pracujemy, poddawane są dezynfekcji i sterylizacji.
- W przypadku usług mobilnych zamawiający zobowiązany jest do udzielenia dostępu do oświetlonego pomieszczenia wyposażonego w ujęcie ciepłej wody, odpływu oraz zasilania elektrycznego.
- Decydując się na wykonanie usługi, w pełni akceptujecie Państwo nasz regulamin.
PETSITTING:
- Korzystając z usług opieki nad zwierzęciem klienci zobowiązani są do zapoznania się z poniższym regulaminem.
- Opieka nad zwierzętami wykonywana jest w domu właściciela, bądź w szczególnych przypadkach po ustaleniu warunków w siedzibie opiekuna.
- Cena za usługę standardową jest ujęta w cenniku. W przypadku oferty nie objętej podstawowym zakresem wycena jest indywidualna w zależności od ustalonego zakresu usług.
- Właściciel powierzający tymczasowo opiekę nad zwierzęciem zobowiązany jest do udzielenia wszystkich informacji dotyczących zwierzęcia, w tym szczególnie stanu zdrowia, zwyczajów, reakcji na inne zwierzęta, stosunek do ludzi (w tym szczególnie reakcja na dzieci), oraz innych istotnych wiadomości mogących wpłynąć na bezpieczeństwo powierzonego zwierzęcia, opiekuna i otoczenia w którym będzie przebywać.
- Usługę należy zarezerwować telefonicznie, mailowo bądź osobiście, uzgadniając termin i zakres jej realizacji.
- Powierzający zobligowany jest wraz z powierzeniem zwierzęcia przekazać Opiekunowi książeczkę zdrowia zwierzęcia lub inny rodzaj zaświadczenia o aktualności szczepień zwierzęcia oraz jego stanie zdrowia.
- Opiekun jest uprawniony do odmowy przyjęcia zwierzęcia i/lub rezygnacji z opieki nad zwierzęciem, które może zagrażać zdrowiu lub bezpieczeństwu innych ludzi lub zwierząt, a w szczególności odmówić przyjęcia osobników agresywnych w stosunku do ludzi i/lub zwierząt, w rui, z cieczką itp. wprowadzających inne zwierzęta w stan ciągłego pobudzenia, nieodrobaczonych, bez ważnych szczepień i zabezpieczeń przeciw kleszczom.
- W trosce o zdrowie zwierząt Opiekun stosuje zasadę karmienia zwierząt pożywieniem dostarczonym przez Powierzającego. Powierzający zobligowany jest zaopatrzyć Opiekuna w karmę dla oddawanego pod opiekę zwierzęcia oraz szczegółowe wskazówki dotyczące ilości karmy i częstotliwości karmienia. W przypadku konieczności zastosowania suplementów, czy leków ich dokładne dawkowanie i metodę podania.
- W razie uzasadnionej potrzeby opiekun ma prawo skorzystać z pomocy weterynaryjnej (wypadek, uraz, nagłe pogorszenie stanu zdrowia zwierzęcia). Powierzający zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów leczenia weterynaryjnego jego zwierzęcia, jeśli zaistnieje potrzeba podjęcia leczenia podczas opieki.
- Opiekun nie ponosi odpowiedzialności za stan powierzonego zwierzęcia w przypadku zatajenia jakichkolwiek informacji mogących wpłynąć na pogorszenie lub utratę zdrowia zwierzęcia. Nie odpowiada również za ewentualne zniszczenia dokonane przez pupila pod wpływem stresu w pomieszczeniach, w których zwierzę bytuje pod nieobecność właściciela.
- Opiekun zobowiązuje się otoczyć każde powierzone zwierzę najlepszą możliwą opieką, dbać o jego zdrowie, bezpieczeństwo i dobry nastrój.
- Powierzając opiekę tymczasową właściciel zobowiązuje się do udzielenia dostępu do miejsca w którym zwierzę przebywa (pozostawienie kluczy/kodu/udostępnienie wejścia przez inną osobę) w celu wykonania usługi.
- Właściciel zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich akcesoriów niezbędnych do wykonania usługi (obroża/szelki, smycz, ewentualnie kaganiec) i zapewniających bezpieczeństwo psu i otoczeniu (akcesoria muszą być dopasowane, pies nie może mieć możliwości wyswobodzenia się z uwięzi). Za wszelkie wypadki i szkody ( w tym ucieczkę zwierzęcia) powstałe na skutek wadliwego bądź niedopasowanego sprzętu opiekun nie odpowiada.
- Korzystając z naszych usług wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu informowania o promocjach, terminach wizyt oraz nadchodzących wydarzeniach, a także używanie wizerunku pupila w celach marketingowych firmy.
AKWARYSTYKA:
- Korzystając z usług akwarystycznych, klienci zobowiązani są do zapoznania się z poniższym regulaminem.
- Termin wizyty należy zarezerwować telefonicznie, mailowo bądź osobiście. Godziny przyjęć dostosowywane są do możliwości czasowych Klientów.
- Klient ma obowiązek przekazać wszystkie dane techniczne i dotychczasowy sposób prowadzenia istniejącego już zbiornika/ przekazać parametry interesującego go nowego zbiornika (wielkość, litraż, planowany biotop) w celu ustalenia działań, sporządzenia wyceny i projektu oraz ustalenia końcowej ceny serwisu/zakładania zbiornika. Wycena ostateczna następuje po oględzinach omawianego akwarium.
- Usługa serwisu akwarium ujęta w cenniku obejmuje przegląd sprzętu, kontrolę parametrów wody, czyszczenie szyb oraz dna, czyszczenie filtrów, podmiana wody w razie konieczności. W przypadku zbiorników zaniedbanych, nie serwisowanych regularnie usługa może być podzielona na kilka wizyt, w związku z czym cena może ulec zmianie na wyższą.
- W przypadku korzystania z usługi zakładania nowego akwarium wycena jest darmowa, klient po akceptacji projektu zobowiązany jest wpłacić zaliczkę w wysokości 50% przed przystąpieniem do realizacji budowy zbiornika.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za straty w żywych zwierzętach i roślinach spowodowanych na skutek chorób i niewłaściwej opieki lub jej braku między wizytami serwisowymi.
- Wszelkie awarie sprzętu należy zgłaszać niezwłocznie po ich wykryciu w celu uniknięcia strat i zminimalizowaniu destabilizacji parametrów w zbiorniku. Nie mogą być one podstawą do obciążenia serwisanta odpowiedzialnością finansową.
- Wszystkie instrukcje wydawane przez serwisanta dotyczące obsługi sprzętu należy wykonywać rzetelnie, w innym wypadku może skutkować to awariami bądź niezadowalającymi efektami, za które serwisant nie odpowiada.
- Korzystając z naszych usług, wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu informowania o promocjach, terminach wizyt oraz nadchodzących wydarzeniach, a także używanie zdjęcia z realizacji usługi w celach marketingowych firmy.
- Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu świadczenia usługi serwisu, wyceny bądź zakładania akwarium zapewniającej legalność przetwarzania danych osobowych w sposób zgodny z wymogami RODO.
- Decydując się na wykonanie usługi, lub zlecając wycenę, w pełni akceptujecie Państwo nasz regulamin.